Igår och idag!

Igår hade vi Allmän Juridik i skolan
Jag tyckte det var mycket intressant
Det var nog en del som satt och funderade över hur vi kunde använda oss av detta i denna kursen
Jag tyckte det var väldigt givande och användbart i livet
Sen blir vi väl lite skadade av denna utbildningen just när det gäller presentationsteknik och såhär va,
men så länge det är intressant, så kan det ju struntas i tycker jag
Det är bra att kunna lite juridik, att faktiskt ha lite koll på läget om något skulle hända är aldrig fel
Direkt efter skolan hade jag & Nathalie i klassen en telefonintrevju med Linda Leeman på Malmö Arena
Det gick väldans bra tyckte jag, så nu kan jag börjar skriva ihop min rapport
Idag ska vi också ha en gästföreläsare om "hur man fyller Ullevi dagen innan match"
Ja, hur gör man det?
Det får jag förhoppningsvis svaret på idag :)
·
Kolla in snygga kollaget jag gjort från igår när jag & tjejerna hängde på gröningen
SJUKT NICE hade vi det!
Tog jättefina bilder på Linn
Älskar fota, måste gör det mer :)
·
Söta Linn:
Tror jag tog priset Gröningens snyggaste outfit igår faktiskt:
MYSKVÄLL!
Nu är det snart mot Båstad som gäller, ha en fab day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0