skola & nya kurs!

Back in school
Jisses, det blir några kämparveckor för att jag ska hinna ikapp
Men det var det värt, varenda sekund i Kina
Har världens roligaste kompletteringsuppgift framför mig
Den är svår, men otroligt givande
Har börjat kurs Projektledning nu
Rätt flummig förstdag för mig, men det kan vara för jag missade förra veckan
Det är bara att kämpa på nu
Det är solsken och härlig värme ute, så det gör allting mycket lättare
Hängde på stranden igår, försökte ta det lugnt och återhämta mig från jetlaggen
Var en aning trött idag, men det blir nog bättre imorgon.
Ska plugga lite nu
hejs svejs!
Här är jag på toppen av bergen i Kunming och tar på den berömda pärlan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0