Updates from Shanghai!

Nu har vi varit vakna så sjukt himla länge så jag håller på att dö. Till storyn att tala så höll jag faktiskt på att dö för en timme sedan. Jag åt en sjukt stark chili. Halva min mun avdomna i 10 minuter. Det var verkligen inget att skämta om. Nu är det bättre, som tur är. Vi ska precis somna nu, har äntligen fått lägga oss i sängen på hotellet, efter ha varit vakna ca 32h men kanske en Snittsömn på 3h på planet inräknat. Sjuuuuukt vad människokroppen klarar av. Men flyget gick superbra, med viss turbolens. Idag har vi haft en heldag i Shanghai med mycket intryck. Vi fick alla vara superstjärnor ner på The bund, alla kineser vill fota oss. Det var det mest galna jag varit med om. Okeeeeej att jag gillar foto & så men de där kändes lite konstigt. Haha!
Ikväll har vi ätit på en fantastisk restaurang Lost heaven on the Bund. Ja, allt var fantastisk förutom att jag käkade en chili & en i kören försvann i Shanghai? Det var crazy. Men nu är alla hemma på hotellet & ska sooooova! Imorgon flyger vi till Kunming. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj, vilket äventyr... Tur det gick bra med munnen :-) Skönt att höra ifrån dig och att alla verkar vara i behåll.

Puss &Kram

2012-05-14 @ 17:19:19
Postat av: Din Man

skönt att se att allt har gått bra förutom din incident med maten då ;)

Fick du mina sms?



Puss puss <3

2012-05-14 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0