Updates från en föreläsande vecka!

GIVE ME STRENGTH!
·
Längtar sjukt mycket till imorgon & helgen
Kommer bli några roliga dagar framöver
Imorgon ska Malmö Arena föreläsa hos oss i Båstad
Det ser jag verkligen fram emot, då jag har en kompletteringsuppgift,
som handlar om att jag ska göra en gala på just Malmö Arena
Dessutom ska jag på ett utav världens bästa företagsevent på Malmö Arena på lördag
Kommer bli helt fantastiskt
Mer om det i helgen :)
·
Igår hade vi en föreläsare från Nyberg & Partners- Benny Nyberg
Wow vilken energi & inspirationsbomb han var
Han pratade bl.a. om event, möten, nyckelfaktorer & hela event processen
Vi fick extremt mycket hjälp med våra grupparbeten
Benny har en otrolig erfarenhet & det hjälpte enormt mycket
Det var en härlig dag!
·
I måndags hade vi en gammal Ts:are på besök
Karl-Johan Pettersson
Han snackade om Eventplanering & produktion
Det var skitbra!
Han gick igenom hela arbetsprocessen- hur man gör ett event
Berättade om massa olika event & sina erfarenheter
Hur har han hunnit å mycket? Galet!
Det jag kommer ihåg och kommer ta med mig är
-Tro inte att du kan event, för kunden förväntar sig alltid något nytt
-Försöka tänka ut lösningar i förväg, om något skulle gå snett
-4dubbekolla allting
·
Såååå, där kom lite uppdatering från veckan
Idag hade vi veckans bästa so far tyckte jag
Det var också två gamla Ts:are som jobbar som projektledare
Viktoria Arvidsson & Ida Holm
De jobbar på Nine Yards. En event & kommunikationsbyrå
De beskrev olika roller som finns inom event, porojektbeskrivning, varumärken
Att gå från kunder till hängivna fans!
De var grymt inspirerande & har verkligen sjukt roliga jobb
Det är något sånt här jag vill jobba med sen
Jobb över hela världen, riktigt coolt!
De var också lite flashiga & visade film & jobb de tidigare gjort
Jag gillade deras attityd & deras grymma jobb
Dessutom riktigt trevliga & härliga personer
Kanske bara för de är galma ts:are, skämt & sido ;)
Fick grym hjälp till min komp. uppgift också, skönt!
·
Meeeen, sedan ju längre dagen gick tog min kropp nästan slut
Jättekonstig känsla
Magont, yrsel, illamående, helt tom är jag
Kändes som all energi bara försvann
Ingen bensin i bilen typ
Så sängen bara väntade på mig 16:30 när jag kom hem idag
Har befunnit mig där sedan dess
Gick upp för ett tag sen, ätit mat. Det behövdes!
Nu tänkte jag ta tag i lite skolarbeten & jobbsökande innan jag ska traska tillbaka till sovrummet
Imorgon vakar jag säkert med ny strålande energi
Ska dessutom få träffa världens sötaste lilla brorsdotter imorgonkväll <3

Kommentarer
Postat av: christina frank

Pussa lite på henne från gamla momor också

KÖR försiktigt bara KRAMISAR

2012-05-31 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0