Träning, skola, sol

Igår kom den dagen jag väntan på länge nu... TRÄNINGSDAX
Först lirade vi lite boll några i klassen på lunchen
Kände mig som tio år igen när vi stod och kastande gris
Det var så himla kul & skönt & röra på sig lite
Tur jag aldrig blev grisen ;)
Det blev en svettig lunch & kände mig väl sådär fräsch resten av dagen i skolan
Haha, men det var det värt. Hade ju både deo & parfym med i väskan, så det var rätt lugnt
Sen precis när vi var påväg hem från skolan ringer Jenny i klassen och säger att hon glömt sin mobil
Jag går självklart upp i klassrummet och hämtar den
Bestämmer en mötesplats med henne
Vilken betydde att jag lika väl kunde ta på min träningkläderna och springa en runda
HALLÅ svettlana, kramp i vader och andningsnöd
Nä, det får sjutton inte gå så långtid igen
Så här såg jag ut när jag träffade Jenny, pigg & fräcsh
Sen efteråt var det verkligen inte samma syn, haha
·
Idag är det Torsdag morgon, sitter och förbereder mig det sista med mina intervjufrågor
Idag ska jag och en annan i klassen intervjua Malmö Arena
Jag fick en kompleteringsuppgift när jag var i Kina, som handlar om att jag ska planera en gala
Riktigt kul uppgift, men rätt svår
Jag kämpar på
Förhoppningsvis kommer det gå upp ytterligare ett ljus efter att ha pratat med Linda på Malmö Arena idag
Annars har vi då börjat med projektledning nu
Jag missade ju hela förra veckan pga. Kina
Så i tisdags var allting kaos i min huvud
Men efter igår började det ordna upp sig
Det är mycket som ska in i detta huvud nu
Kämpigt med kul som sagt
Idag ska vi ha en gästföreläsare Michael Pålsson som ska prata om "Allmän Juridik
Låter himla spännande tycker jag
När jag var yngre tror jag att jag någongång tänkte att det hade varit kul & läsa juridik?
Den tanken flög iväg rätt snabbt, men det ska faktiskt bli kul att i alla fall få en heldag med det
Nu är min cafelatte slut, och dags att börja göra mig iordning förr ytterligare en solig dag
Bäst att skynda mig in i badrummet innan Sambon vaknar ;)
Neeeeeeeeej, jag hann inte. DAMNIT. Vi får trängas!
Ha en fastatisk dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Hoppas du fick ordning på din gala =)

Lycka Till idag!!!

Puss

2012-05-24 @ 07:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0