Träning i solen!


Det är så kul att man kan gör kollage på bloggen
Har blivit helt besatt nu ;)

Som ni kan se här under är jag sjukt nöjd med min insatt
Dagen löpning 8 km
Det är grymt från min sida då jag inte tränat sedan ????? På väldigt länge!
Så det var gött. Är riktigt sugen på en runda till :)
Hoppas ni motivation är påväg tillbaka, hade varit så sjukt nice
Annars har jag varit vaken sedan tidigt imorse
Har hjälp lillasyster att flytta från Malmö-Helsingborg
Därefter tog jag en runda på beachen, varför inte liksom
Nu har jag precis kommit hem från min underbara löprunda
Ikväll lir det hem till min bästa kinakompis Emmy
Hon har skaffat valp, då det lär bli mycket mysande & busande :)
Självklart också Tacos, vin & mello. Härlig kväll!
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0