Nice beachday!

Igår var vi på stranden typ jättelänge, kanske 5h
Brände mig som in i tusan alltså, not good!
Var i alla fall hur härligt som helst
Tog mitt första dopp i havet igår, jätteskönt!
Eller inte. Det var svinkallt
Badade ändå två gånger. Starkt!
Bjussar på två bikinipics, så sjukt himla underbart med SOL
Love it!
NJUTER
·
På kvällen mötte vi upp Mamma & pappa
Jag & lillsis hade bjudit ut mamma på morsdag
Så vi var & käkade på beachclub på gröningen
Perfekt sommarvärme & otroligt god mat
Tyvärr fick vi vänta vääääääldigt länge, men det var så värt det!
Mamms fick också en lite present. Hennes första Converse. Coolt!
Bjöd också pappa på middag, då jag missade hans födelsedag när jag var i Kina
Blev lyckat :)
·

Kommentarer
Postat av: Ingela

Verkligen en mycket fin och trevlig kväll!!! Tack så mycket <3 love you

2012-05-28 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0