Live from Kunming!

Hej alla kära hemma i Sverige!
Nu har vi strosat runder i kunming i södra Kina. Vi var på TCG Nordica idag & käkade bbq, så himla gott. Vi blev väldigt välkomnande & fick lite info & checkade läget där vi ska ha konsert imorgon. Så spännande! Här är väldigt varmt & soligt. Vi fick reda på att de inte hade regnat på 3 år i kunming, helt galet. Men vad händer? Precis när vi har lite fritid & går & kollar lite butiker börjar det ösregna. Verkligen ÖSregna. Halleluljamoment! Vi skulade i en liten butik & plötsligt dök det upp ett par skor rätt framför ögon på mig. Oj, vilket sammanträffande. Att de stod där & väntade på att jag skulle stoppa mina fötter i dem ;)
Saken är, att innan jag åkte hemifrån tänkte jag- nä jag behöver inga va joggningskor att gå i. Men jooooo tydligen. Jag har haft extremt ont i fossingarna dessa två dagarna & nu skoskav & blåsor. Inte okej! Så därför hade jag faktiskt en riktigt stor anledning att handla min nya nikeskor. 70:- rätt dyrt (skoja) men orkade inte pruta & vi ville bara hem när det började ösregna. Som sagt första gången på tre år. SJuKT! Så det hela slutade med att vi tillslut haffade taxi & efter många om & men & vårt bästa försök att kommunicera med taxichauffören kom vi tillslut hem. Här i kunming bor vi i lägenheter. Riktigt nice :) nu sitter vi här åtta brudar & har samkväm. Ska snart hoppa i bingen. Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh, you are in heaven!!!! Verkligen :)) Ha så jättekul. Och sicken tuuuuuur de börja regna!!!! PoK

2012-05-15 @ 20:33:04
URL: http://linda-lb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0