Kun ming updates

Är lite trött om kvällarna och inte orkat uppdatera. Har varit i Kun ming i tre dagar nu. Igår var vi i en kunming centrum & en park som var så himla vacker. Har otroliga bilder där ifrån, som så småningom kommer :) sedan var vi också på en marknad.
Idag var vi och klättrade i berg & åkte linbana till en annan By som heter Minority village. Det finns ca 55 erkända minoritetsfolk. 26 av dem bor i Yunnan som vi är i. Och i den byn hade de byggt upp en hel park med hus, folkdräkter, uppträdande och annat. Det var såååå sevärt. Vackert & coolt & en upplevelse som var väldigt långt från Sverige.
Skriver bara i korta drag. Kanske svårt för alla att förstå vad vi faktiskt är med om.
Igårkväll & ikväll har vi haft konserter här i Kun Ming. De låtar som varit mest uppskattade är när
Vi sjunit på kinesiska & när vi sjungit lady gaga. Det coola är att vi verkligen är superstars här. Helt fantastiskt. Alla vill ta bilder med oss, vi skriver autografer och är otroligt uppskattade. Det var typ fem storbildskärmar på oss under konserten idag. Det känns så himla konstigt. Men jag antar att det känns så är att vara känd. Har träningsverk i käkarna så mycket vi har blivit fotade. Det låter kanske som jag skryter lite nu. Men jag överdriver inte. Vi är superstjärnor här i Kina. Eller det tror i alla fall kineserna. Haha!
Vi har det helt fantastiskt & jag får uppdatera mer ingående när jag kommer hem. Avslutningsvis är vi alla i lägenheten väldigt glada att Bertil (vår kackerlacka) har hållit sig undan dessa
Två senaste dagarna :)
Imorgon flyger vi tillbaka tidigt till Shanghai. Supertidigt. Så godnatt från ett glatt körgäng! Tralala


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så härligt!

Häftigt att ni är såna artister nu ;-) måste vara' en magisk känsla. Passa på och njut av kändisskapet man vet aldrig om det blir repris på det. Fast du är alltid min idol <3 Puss och kram från mamsi

2012-05-17 @ 17:45:55
Postat av: christina frank

Du är min idol också



Välkommen hem /KRAMISAR

2012-05-20 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0