Första beachdagen..

...NEJ jag skämtar inte
Tog plugget i ena handen & filten i andra
Gick 100 meter utanför dörren rätt ner & slängde mig på beachen
Jag älskar vårt boendeläge
Varför inte kombinera studier & sol
Vem har sagt att det är omöjligt?
·
·
Tog en halvtimmes paus & bara STEKTE allt jag kunde!
Därefter gick jag faktiskt in för att djupdyka ännu mer i hotellverksamheten
Pluggar ändå faktiskt bäst när jag inte blir störd
Tog en liten blogg-paus
Men nu är det återigen dags att plugga in i det sista inför tentan imorgon!
På återskrivande!


Kommentarer
Postat av: Linda

ååååh, ser underbart mysigt ut. Och precis. INGET är omöjligt!!! :)) Mitt motto är : Allt går, bara man har viljan

Härliga bilder!!! Stort lycka till i morgon! Kommer gå superbra. Skulle frågan om vilken kedja som gör bäst frukost, vinner Scandic med hästlängder!!! Hahahahaha, glöm aldrig det :))

2012-05-03 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0