F&F :)

Fotboll & fest
Igår drog vi hela gänget till Olearys & kollade fotboll
Man United- Man city
Där City tog hem derbyt
Killarna blev hum sådär glada?
Jag brydde mig inte så mycket. Inga lag jag direkt hejar på
Jag & Anna käkade revben igår som var honungsglaserade
Mumsimums, hello hey vad underbart gott det var
Bjöd min D på denna middagen för han fyller år idag <3
·
·
Därefter traskade vi vidare till hampan
Tjejerna tog en runda runt tivolit
Vilken nostalgi
Det var tider det, när vi sprang runt på tivolit & flirtade med killar & åkte karuseller
Nu tog vi en snabb runda
Jag handlade munkar till girlsen
Prutade på 6 kr (måste träna nu innan Kina)
Sedan mötte vi upp boysen på hampan, som var smockfull
Träffade några gamla ansikten
Men framför allt var det fantastiskt kul att få umgås med mina bästa vänner
Blev lite roliga bilder under kvällen också
och grabbarna var inte sena med att ställa upp på en fotbollsbild
Stiffe tvekade inte en sekund på att ställa upp som målvakt & få till en bra bild till bloggen ;)
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0