Examination imorgon & slut på hotellverksamhet!

Kan någon gissa vad vi har för tema på vårt hotell & vad det handlar om?
Kommer bli en rolig presentation imorgon :)
Har varit en himla effektiv dag med gruppen
Vi gick igenom ett arbete på den gruppen vi ska opponera på imorgon
Därefter fixade vi till det sista på vårt eget arbete
och gick igenom vår presentation
det ska bli så kul imorgon på examinationen att få höra allas idéer om hotellen
Imorgon är det sista dagen på kurs hotellverksamhet
Då har vi avverkat fem kurser redan
Det går galet snabbt
Just som vi lärt oss det mesta, lärt känna kurshandledaren och kommit i i hotellvärlden
är det dags att lämna
Hum, känns som vanligt alltid lite konstigt att avsluta en kurs
Nästa vecka kommer jag missa starten på projektledningskursen
Jag tror det kommer vara en utav mina favoritkurser
Projektledning & dessutom Organisation & ledarskap
Det är mina favvosar, just nu känns det så i alla fall
Vi får se.. Jag har än så länge gillat alla kurser
Vi lär oss verkligen så himla mycket på så kort tid
Det är imponerande
Framförallt givande
Tänk vilken bred kunskap vi besitter när vi tar examen om ett år
Så mycket vi gått igenom & hunnit med
Det känns väldigt bra & vi kommer vara heta på marknaden om vi vågar ta för oss!
·
I kväll ska jag på möte i LA, för att träffa Lena
Vi ska smida lite planer inför karnevalen i sommar
Mycket jobb, men tror det kommer bli så himla bra
Ha en superhärlig dag i regnet..
..Efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0