Chailatte!

Igår kände jag att det var lite kämpigt att hinna med allt som behöver göras
Men med strukturerade listor och ett gott humör löser jag det mesta
Lite stress är okej
Så länge den är positiv
För fy tusan vad negativa tankar påverkar oss negativt
Okej, de där lät väl rätt logiskt
Men jag har hört att negativa tankar tar så enormt mycket engeri från oss
Om vi bara visste hur mycket så skulle vi alla nog gå runt glada hela tiden :)
·
Idag gjorde jag något helt fantasiskt
Handlade hem CHAILATTE!
Jag kan utan att överdriva skriva att jagdricker tre Chailattar/lattes? varje vecka
Eller jo nu överdrev jag, men jag snittar nog lätt två i veckan
Så idag när jag var på knutan & växlade pengar till Kina tänkte jag:
Hum, gott det hade varit med en Chailatte nu..
Men istället för att handla en, så köpte jag med Chai hem
Varför har jag aldrig gjort det innan?
Nu har jag tryckt en stor & en liten kopp precis
Det var mums & nu är jag mätt :)
Nu ska jag kolla glee, greys & söka jobb i pauserna!
Go go go, måste fixa ett sommarjobb
Tipsa gärna om ni vet något!
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0