Bildbomb från Växjö

Hade som sagt en helt fantastisk lördagsdag i Växjö
Första gången jag hälsade på lillebror
Han har bara bott & studera där i fyra år
Jag vet, dåligt av mig!
Tänk att det krävdes en liten bebis för att jag skulle åka dit
Emil & Sanna är så himla fina tillsammans
Har verkigen fått världens sötaste lilla bebbe
Vi hade en riktigt mysdag, vi tog en låååååång promenad i Växjö
Vi gick runt Campus så jag fick se vart de studerar
Riktigt härlig dag, dessutom sjukt rolig roadtrip med lillasyster
Här kommer en bildbomb av dagen:
·

Kommentarer
Postat av: Louise Möller

Precis i svängen på bilden där Sanna (Lang) står med barnvagnen bodde jag när jag flyttade till växjö..:-)

2012-05-06 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0