Lyxproblem!

Okeeej, så sökte tre praktikplatser till projektledningskursen i sommar
vad händer, jag blir erbjuden alla tre!
OH MY GOD
Lyxproblem att behöva välja :)
Peace & love festivalen kombinerat med Helsingborgsfestivalen
Jobba med kidspark på Swedish open
Eller Landskronakarnevalen?
What to do?
Ska sova på saken nu, tror innerst inne jag vet vad jag vill :)
·
Så idag började vi med ett studiebesök på hotell Skansen i Båstad
Så nice hotell med 173 rum, spa, kallbadhus, restaurang Sand, konferenslokaler
ligger i perfekt läge enda nere vid havet & har även den berömda centercourten precis utanför
Världsklass & Guldläge!
Därefter hade vi haft föreläsning från Grand hôtel
Så sjukt stort & pampigt
Anita Larsson var verkligen jättebra & visade en fantastisk film som all ny personal får se
Om hur det går till att arbeta på Grand. Vilka arbetesuppgifter som finns
Jag fick verkligen mersmak av hotell & Grand är absolut
något jag vill få med på karriärslistan
Det är väldigt internationellt. 80% av gästerna är utländska
Personalen är från 25 olika nationaliteter
Så coolt att arbeta på ett internationellt hotell i Sverige
På lunchen satt många ute & solade. Härligt vårväder!
Ikväll har vi tagit en runda med lilla z4:an & hjälpt mormor lite & flytta :)
·
Åh, så fina blommor utanför skolan :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du fick drömma dig fram till ett bra val inatt :-)

Puss

2012-03-28 @ 09:17:04
Postat av: Emily

haha vem tar foto på blommorna utanför skolan..? Jo Emma gör :D

2012-03-30 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0