Vår & underbar fredag

Fredags var en himla härlig dag
Först drog jag hem till Glumslöv på morgonen
för att äta frukost med mammsi
Men det blev ingen lugnt frukost, för brandlarmen var i gång
och lät som attans. Så det var ett projekt för oss på morgonen
att försöka få tyst på det :P men efter många om & men klarade vi det :)
Sen drog jag till Malmö, på intervju till hotell LIA:n
Ja allting kändes jättebra men tyvärr har de nog bara praktik i två veckor
men jag behöver ju i fyra veckor
Min handledare skulle göra allt hon kunde för att försöka fixa mer..
Ska få svar nu på måndag, hoppas hoppas hoppas!
Sen hämtade jag upp Jenny och Anna i Helsingborg så drog vi hem & arbetade med vårt företag
Det gick superbra, heja oss!
Därefter tog jag & Anna en spontanare ner till stan & mötte upp lite fler från klassen på café Viva
Det var himla mysigt
·
På eftermiddagen hann jag även en sväng hem till min
underbara vän Emily, som var lite krasslig
Tänkte hon kunde muntras upp lite så jag tog med mig lite choklad till kaffet
Mums, så sjukt gott!
·
Påkvällen blev det bio med älskling
Vi såg En gång i Phuket. den var riktigt bra, så rolig
och då ska ni veta att jag brukar inte skratta till sådana filmer
Men den var sevärd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0