underbara söndag!

Efter en lång jobbedag igår och en härlig ny promened
(ja jag hittade en ny runda igår som jag aldirg gått förut)
så blev det mys igår med pojkvännen & massa gott som han överraskade med :)
Rätt låt som vann. har heja på Loreen hela tiden
Tycker bara så synd om Danny att han är den eviga tvåan..
Men det blir nog bra det här!
Imorse när vi vaknade sken solen, så himla underbart
Så det blev på med träningskläderna & powerwalka den nya rundan jag hittade igår
Så underbart väder & perfekt start på dagen
Nu har vi suttit i tystnad & bara njutit av vår frukost & solen. Livskvalitet!
Nu ska jag göra ordning mig för att sedan bege mig till Malmö & kören
Ska bli kul. Snart kina :) haha, skriver det hela tiden, men nu är de snart dags!
Ha en underbart fantastisk söndag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0