Omotiverad

Hatar att skriva sånna här inlägg & vill inte göra det heller
Men måste skriva av mig lite
Är så sjukt omotiverad till in tenta imorgon
Tre timmar ska jag sitta & plågas med företagsekonomi
Detta är sista köttarveckan nu sen är det finito
Jag är så himla lycklig att jag lärt mig detta men gud så kämpigt det är
My head is killing me!
Aja sista timmarna nu. kötta!
Idag var det dags för kören igen & vi kämpade på med de kinesiska låtarna
Känns så konstigt att sjunga på kinesiska
Vi vet ju inte om vi sjunger rätt?
Haha, kinesera kommer säkert skatta åt oss där
Men hoppas de uppskattar att vi försöker ;)
·
Jag & min underbar vän Emmy!
ÄLSKADE SOL!

Kommentarer
Postat av: anna atkins

Håll hakan uppe, det kommer gå skitbra på tentan! lycka till

2012-03-11 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0