Ny kurs- Hotellverksamhet

Idag började vi ny kurs i skolan. Hotellverksamhet!
Kommer bli skitroligt. Vi ska öppna eget hotell.
Kanke lite likt företagsekonomin då vi hade varsin restaurang
Men detta är lite mer fri tyglar & det är bara att ge gärnet & spåra ut totalt
Om vi vill alltså.. Vi får väl se vad min grupp kommer på?
Jag fick så härliga minnen idag från när jag var i Las Vegas förra året
Så sjukt coola hotell där!
Kanske ska bli lite inspirerad därifrån
Venedighotellet (inomhus)
·
Det var en underbar resa med många härliga minnen!
Så lite hotellinspiration ska jag nog lyckas få från mina bilder..
·
För övrigt blev det ännu en timmes powerwalk kväll med en kompis jag inte träffat på länge
Det var en väldigt blåsig, men väldigt trevlig promenad :)
·
Just det... idag i skolan tog jag , Anna & Frida i min klass över för vår Turism & service blogg
Vi tänkte rusta upp den rejält & skriva om massa spännnande sker vi gör
Om ni vill följa vår klass TS13 gör ni det här:
akademibastad.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ingela

Superhärliga bilder. Jag förstår att dessa blir en inspirationskälla :-) Puss

2012-03-20 @ 15:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0