Ledig dag!

Idag hade vi XX dag från skolan
Vilket betyder hemstudier
Min grupp bestämde att vi skulle ha en ledig dag
Det behövs verkligen efter allt jobb sista tiden
Så idag har jag hängt med Emmy
Vi gjorde lite "måsten" inför kinaresan
Sen ringde jag dessutom in henne ikvälll för ett hemligt uppdrag
Jag är mycket glad att hon tackade jag & vi gjorde verkligen vårt bästa
och hoppasdes på att ingen såg oss ;)
Haha, nu undrar alla vad vi har hittat på...
Annars under dagen har jag och mamma varit i Lund
Mamma skulle på mangnetrönken, men det blev flyttat till fredag :/
Så typiskt. Men eftersom vi ändå hade planer att åka till Lund
så gjode vi det och besökte moster som blev inlaggd där idag
och ska opereras för samma som mamma. Så himla märkligt
Hon var pissenervös, men ajg är säker på att operationen går bra imorgon :)
Jag lovade att jag skulle be till gud, så det ska jag göra ikväll innan jag somnar
Lugn & skön dag. Det var välbehövligt!
Nu ska jag packa för imon efter skolan drar jag direkt till Göteborg
Ska hälsa på mina kära vän Joja, innan jag ska på TUR-mässan på fredag
Åh, kommer bli några härliga dagar nu framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0