kalas & intervju

Igår var det skottdagen & även min brorson Tristans 8 års dag
Vi hade en väldigt mysig kväll i Bunkeflostrand igår
Tristan var helnöjd med sin dag & fick allt från en ny cykel
till Real Madrid påslakansett & mycket annat
Tårtan var självklart gjord efter Real Madrid & hans idol Ronaldo
Så cool tårta
·
·
·
·
Annars om dagarna har det som vanligt varit mycket företagsekonomi
Nu ikväll har jag tränat, sedan tagit hand om alla måsten i hemmet
Undanplockning, städ, disk, tvätt, vattnat blommor.. Nu ska jag göra lite skolarbete & fila på en
bra sammanfattning om mig själv
För imorgon ska jag på intervju i Malmö på ett hotell, inför min kommande praktik
Wish my luck!
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0