Great feeling & proud of myself!

Halleluljamoment!
En sten föll från bröstet idag
Satt tre timmar inburad med huvudet mot datorskärmen
Hallå migrän, vilken huvudvärk
Jag kämpade & jag klarde det, jag klarde det, jag klarde det!
Jag är så himla stolt över mig själv
Att jag kämpat denna kursen
Utan att kunna någon för snart fem veckor sedan..
Till att nu kunna så mycket mer
Jag har lagt all press angående betyg bakom mig
Börjat tänka annorlunda. På det viktiga:
Att göra detta för min egen skull & lära mig något i varje kurs
Fokusera på det jag tycker är viktigt och vill lära mig
& inte konkurrera med någon annan än mig själv i skolan
Ah, det känns så skönt
Att genomföra denna kursen med flaggan i topp
GREAT :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Stort grattis & härlig inställning :)) Kramisar till bästa Emma!

2012-03-12 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0