Göteborg, turmässa, kompishäng!

Tjo hejsan svejsan!
Sitter hemma hos min Joja i Göteborg & har mysig kvalitetstid :)
Alltid lika trevligt att träffas, blir för länge mellan gångerna :/
Hon berättade nyss att Nordstan harmorgonöppen imon mellan 7-10
WOW, perfelt, då jag ska mta upp mina klasskompisar 10:20 utanför mässan imon
Så jag tänkte nog planera in litta morgonshopping, heller det än sovmorgon ;)
Imon är de som sagt dags för TUR-mässan
Första gången för mig & ja många andra i klassen också
Fick reda på idag vilka seminarum jag ska gå på..
Men har inte riktigt de i huvudet nu
Typ, Attityd är allt, sälja en upplevelse & hur man planerar ett mega projekt!
Kommer passa mig som firren i havet! :)
Bloggar mer om det imorgonkväll
Läääängtar!


Kommentarer
Postat av: johan6

Underbart att ha dig här snäckan <3

2012-03-22 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0