Glada besked

Idag har varit en härlig dag
Sista passet med teori i företagsekonomikursen
Oj vad vi kämpat. Nu är det "bara" skriftlig tenta, muntlig tenta & arbete
Fick besked att jag fått klart min hotell lia. Ska praktisera på Elite hotell i Malmö
Ska verkligen bli så kul & jag är superladdad
Jag hade även fått besked från LA-idrottsgala att jag ska få vara med och jobba där. Kul!
Vi slutade vid lunch idag så jag stack direkt & tränade sen begav jag mig till Lund
Där jag hälsade på min nyopererade mamma
Hon hade så fruktantsvärt ont & var så trött hela tiden
Tyckte synd om henne. Men nu är operationen äntligen gjord
Även om hon kommer ha extrem smärta några dagar nu så kommer det bli bra till slut
Så jag är väldigt glad idag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Som du själv skriver : glada besked... :) verkligen. Åh vad kul med både praktik & LA idrottsgala, stort grattis :)) Allt brukar ju lösa sig i slutändan..

Skönt med Ingela med, att det är gjort nu. Men trist med all smärta nu... :(( Hälsa henne så gott från oss sen, och hojta till om det är ngt vi kan göra eller hjälpa till med.

Såg en look a like Daniel idag på gymmet i Häljarp... en yngre förmåga dock...så det kunde ju inte vara han hahaha..

Ha det bäst, så hörs & ses vi. PoK

2012-03-06 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0