Flytt & kalas

Även lördagen var en helt fantastisk dag
SOLEN är här :)
Tog en joggingrunda bort till gamla lägenheten
Där mötte vi upp mamma, pappa, Sanna & hennes Emil
Så hämtade vi min soffa som nu ska bli Sannas soffa
Sen började flyttlasset till Västra Hamnen i Malmö
OH MY GOD vilken lägenhet. Där vill jag booooo!
Det kommer bli så himla fint när allting är färdigbyggt där
Bara någon väg ner till havet & allt helt nytt & fräsch. Nice!
Tror lillasyster är stennöjd :)
·
Under eftermiddagen begav vi oss sedan på kalas till systerdotter Ida
som fyllde 6 år i veckan. Det var en så mysig dag & kväll :)
·
Idag är det söndag & vi sitter & myser framför vasaloppet
Haha, det är cult hemma hos mamma & pappa, så jag tänkte klart jag måste försa med traditionen
så här sitter vi, jag ska plugga lite nu..
Sen blir det kören i em, snart dags för KINA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0