Det är över nu..

Har precis haft kvalitetstid med min bästa vän ♥
Fantastisk promenad i mysigt väder som avslutades hemma i soffan
·
·
Idag avslutades kursen i Företagsekonomi
Med blandade känslor lämnade jag skolan idag
Har verkligen haft världens bästa lärare
Kommer kännas så tomt & inte träffa honom igen
Men samtidigt har det varit en väldigt tuff kurs
som jag inte hade mycket förkunskaper inom innan
Jag har kämpat hårt & känner mig väldigt nöjd att
jag lagt ner så mycket tid på att verkligen lära mig detta
Dessutom kommer jag ha nytta av dessa kunskaper framöver
Idag var det examination & det gick väldigt bra för alla i klassen
·
Restaurang Little Mermaid!
Jag, Anna & Jenny!
·
Dessutom hade en söt tjej i klassen som också heter Emma
tagit med sig pannacotta till alla i klassen
Så lyxigt & välbehövligt mellan presentationerna
·
Nu blir det en välbehövlig helg
Säga farväl till företagsekonomin & välkomna kurs hotellverksamhet på måndag!

Kommentarer
Postat av: Gerd Åkerlund

Du är verkligen duktig!!!! GRATTIS. Kram

2012-03-16 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0