Asså förhelvete!

Asså för helvete!!!!
Jag blir fan rädd för mig själv ibland?
Har suttit och tjurat i två timmar nu för boxen på tv:n inte har fungerat
så jag har missat mina två favoritprogam ikväll
Nu blev jag trött på att sitta i soffan & bara chilla vid datorn så gick in i sovrummet
Väl här inne kommer jag på att tv:n här i sovrummet funkar och alla kanaler
För den är ju inte kopplad till någon box
Alltså för helvet, två timmar senare...när jag missat mina program
BRA EMMA LANG!
Jag finner inga ord, förvirrad, frustrerad & skratta nu lite åt mig själv!
Hahaha, ja de är tur att jag är ganska positiv i mig själv
och inte väljer att lägga så mycket negativ energi på detta
för då hade jag ju varit helt förstörd nu!
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Nemen hjärtat då...

Förstår din frustrering men att du inte kom på tv´n i sovrummet tidigare ;-)

Puss

2012-03-22 @ 11:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0