35h senare..

Helsingborg-Båstad-Göteborg-Malmö-Glumslöv-Helsingborg
Så såg mina dagar ut torsdag & fredag
Herregud vad jag han med mycket på 35 timmar
Efter skolan i torsdags drog jag som sagt till Göteborg
I går var det TUR-mässan med skolan
Var på tre olika semenarie
-Att projektleda ett megaevent
-Att sälja en upplevelse
-Våga & vinn, attityd är allt
De var både väldigt bra & några lite mindre bra
Men i de stora hela: SKITBRA!
Får alltid med sig något vettigt i bagaget
Tänk att ha dessa frågorna i huvudet:
Vad är det som gör att jag är intressant för branschen?
Hur ska jag skapa framgångsrika möten varje dag?
Några tips att ta med sig på vägen är:
Tänk på kroppsspråket, tänk på tonläget, tänk på ordval,
ta ansvar, erkänn dina brister, sätt mål,
leta förebilder, kopiera andras framgång, nätverka,
kliv ur din comfortzone, var nytänkande,
var nyfiken, var närvarande i mötet med andra,
HA KUL!
·
·
Mässan var SKITBRA och det skapades många nya viktiga kontakter inför framtiden
Det blev väldigt intensivt för mig då jag skulle köra vidare ner mot Malmö
på kvällen. BIG MEETING inför Kina & nu är visumen på gång.
På hemvägen droppade jag inom M&P käkade, kollade the voice
därefter hem & deckade med en hejdundrandes huvudvärk
Idag har jag ställt in alla mina planer
och har en riktigt efterlängtad Emmadag!

Kommentarer
Postat av: Möller

snygging =)

2012-03-30 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0