Yes måndag!

Yes idag är det måndag!
När jag vaknade i morse, ställde jag mig själv frågan: Hur känner jag mig idag?
Jag var ju helt klarvaken, så hur skulle jag kunna känna efte hur jag mådde?
Så då tänkte jag istället: Det är ska bli en riktigt bra dag!
Det är så mycket som snurrar runt i huvudet på mig. MEN det är ju inte så att jag är döende.
Så livet är faktiskt inte så hemskt, utan det blir vad jag gör det till.
Jag försöker hellre må bra än att ligga kvar på botten & må dåligt.
Det är ju superjobbigt & väldigt ledsamt & misserabelt att vara på botten,
så då är det bättre att vara glad & fokusera på att ta mig till toppen.
Grejen är att jag sitter inne på en otrolig möjlighet,
och denna vecka avgör verkligen om det är nu eller aldrig!
Jag har min chans & det är nu. Vågar jag ta den?
Jag har inget val längre, det finns inget som heter att inte våga.
Min rädsla har satt stopp för mig så många gånger förr.
Nu är det mitt JULI, jag kommer hela tiden tänka 180!

Jag vet att jag kommer utvecklas otroligt mycket om jag ta denna chansen
Så vad väntar jag på? JUST DO IT!
 
Jag har haft den här förut, men den är ju så sjukt jäka bra:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0