Lev här & nu!

Min helg var verkligen helt fantastisk bra, under omständigheterna.
Ja det var både min & D:s, då vi delade denna fantastiska energihelg
Att få vara en del utan världens bästa företag
Förstå styrkan i det
Att få se människor lyckliga och må bra är så underbart
Det bringar bara BRA ting
Alltså, vilket annat företag erbjuder så mycket personlig utveckling, bra hälsa,
Positiv energi och otroliga föreläsare.
Peppas med energi, var precis vad som behövdes i helgen
Bara få en kram utav Ruth Elliott gav så mycket styrka
Hon är verkligen en utav mina störta förebilder
Hon är så stor, har nått så stor framgång men den mest jordnära personera jag vet
Så två härliga dagar med mycket inspiration och positiva tankar
Härligt!
·
Vad händer nu då?
Intensiva sista dagar i skolan
Mycket som ska göras men
Jag KÄMPAR & kommer klara det!
·
Ja, sen sitter jag ju i min lilla båt jag har skapat
Nu är jag en liten superjobhunter
Kämpar på som tusan
Och faktiskt har jag väl alltid haft turen med mig när det gäller jobb
Jag har ju aldrig gått arbetslös, mer än två veckor när jag kom hem från Australien
(men de såg jag mer som semester)
Igår fick jag ett skitcoolt jobb, uppe på Gothiacup
Berättar mer om det framöver. Det kommer bli en stor, grym utmaning för mig
Jag är supertaggad  & ser verkligen framemot det!
Imorse var jag på en anställningsintervju här i trakten
Berättar mer om det om allt blir spikat. Hoppas!!!!
Så ja, livet ska väl förmodligen ordna upp sig för mig med
Ikväll ska jag träffa världens härligaste människor igen
Sen bler det hårt jobba där också
I BELIEVE IN MY SELF
Don't stop never give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0