BODE, welcome to my life!

 

Hej Bode!

Du är så jättevälkommen in i mitt liv

Du kommer i perfekt timing

Let the transformation begin

På söndag kör jag och syster tillsammans första racet

Tänk att få ha personligtränare i mobilen med mig dygnet runt, världsklass. Samtidigt få i mig världens bästa & starkaste vitaminer & mineraler som är dokumenterat & lära mig att äta rätt & dessutom göra om min kropp till en förbränningsmaskin som bygger upp muskler. Wow, very exciting!

Jag menar egentligen vet alla människor hur man gör detta. Alla kan äta rätt & träna MEN det är så många som har problem med hur man ska ta tag i det?

Att få testa Vemmas superkoncept tillsammans med Heidi & Chris Powell ska bli superspännande & jag ser fram emot att rekommendera det vidare till mina nära & kära & de som vill

Det är många som är förväntansfulla, inte minst jag själv

En av mina stora drömmar har ju alltid varit att vara en hälsosam tjej, som äter & tränar rätt, mår bra & vill hjälpa andra att må bra. Jag älskar att träna & vill få andra & göra det också. Jag ska verkligen gå in i rollen som personligtränare till min syster nu. Åh, vad vi ska köra gärnet tillsammans!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0