Tjugofemårsfest & sjuk?

25års fest igår för underbara Anna & Tess!
Det var en mycket trevlig kväll med god grillad mat, roliga lekar & sällskap av världsklass
Gjorde det dumma valet av att ta av mig mina klackar på festen
Det var ett helvete att trycka i mina svulna tassar i tajta höga klackar igen
Jag kände mig som bambi men hade en stark tanke på att ville jag vara fin så fick jag verkligen lida pin
Ibland är det värt det, men smärtan var hemskt
Men jag ville så gärna in en liten runda till Helsing för att möta upp Johanna
För jag vet att Hon tillsammans med sina danskar alltid levererar, haha ;)
Men vid halvtvå tiden höll jag på att svimma & slet av mig mina klackar igen
Spatserade ut från Helsing & traskade barfota hela vägen hem i ösregnet!
Kändes som en smart idé igår men idag, not so good!
Jag har legat platt matt hela dagen & sovit bort de flesta timmarna
Jag kan ju inte gå på mina fötter idag, då de är ganska mörbultade
Har dessutom världens benhinneimflamation från dansandet i klackarna
Har haft sjuukt problem med magen också. Vad är det jag inte tåler?
Åh, jag känner mig verkligen sjuk idag
Min kropp har vänt sig upside down...
Sorry jag klagar. Det är skittråkigt när folk gör det..
Jag är faktiskt ingen negativ människa så för övrigt mår jag skitbra & inte haft huvudvärk idag :)
Ganska trist inlägg, har inte direkt varit någon inspirerade dag alls faktiskt
Jag mår piss när min mage förstör för mig..
Men imorgon är jag redo för att ta tag i mitt liv igen :)
Nu i veckan ska jag börja mitt TRANSFORMATIONLIFE, jättespänannde!
Ska berätta mer om det framöver :)
Nu ska jag heja på Danmark i EM!
Pics from lastnight
Fina Wewwe & jag:
Underbara Stiffe, jag & ena födelsedagsgrisen Annis:
Fina tjejer:

Andra födelsedagsgrisen Tess i mitten med hennes två undebara vänner från USA som hon gick collage med:
Fy tusan det kommer jag ALDRIG göra om
Alltså hela tanken i min hjärna var ändå ganska rolig inatt när jag gick hem
Jag tänkte att det är ju bara för mig att vänja mig, eftersom jag snart kommer vara hemlös
Så det är bara att vänja sig att behöva gå ute i regnet & frysa, sen svor jag lite sen kom jag tillslut hem, haha
Men ja en ganska blöt & smärtsam hemgång i regnet:

Skämt & sido kommer allting lösa sig
Jag har världens finaste familj & vänner som tar hand om mig så jag slipper bli hemlös. Love you!
Men är det någon som har en hyreslägenhet över i Helsingborg let me know..
En trea eller fyra är vad jag & mina roomies letar efter
Tack på förhand & ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0