Slut som artist

Just nu i detta skede håller jag på att få världens prinsessbehandling
Fotbad, filning, behandling, fotmassage
Vilken lyx, alltså verkligen världens lyx!
Det behövdes verkligen efter denna dagen, varit borta 13h i Halmstad
Min kropp, mitt huvud, jag är verkligen slut som artist
Alltså, detta är nog det tuffaste grupparbetet vi gjort hitintills
Det är så himla mycket. Min hjärna spricker snart
Positivt är ändå att det är en väldigt givande kurs för min del
När vi var påväg hem från Halmstad ikväll satt nästan alla grupper kvar i Båstad i skolan & jobbade
Åh, jag hoppas alla grupper gör bra ifrån sig imorgon & på torsdag
Sen avslutar vi med stor fest på tordagkväll :)
Jag & Johanna delade på en vinflaska precis innan vi stack från Halmstad så det blev
en riktigt härlig tågresa hem. Det behövdes!
Nu ska jag fortsätta med mina studier här om jag orkar hålla ögonen öppna minuter till
Är verkligen inte redo för presentation imorgon
Måste gå igenom den, och måste verkligen sätta ihop de sista av kompletteringsuppgiften
Satt kvar i Båstad till efer sju igårkväll helt själv
Jag har bara mig själv att skylla, är man iväg & reser får man ta igen vad man missar
Dessa sista dagarna har bestått/består av: Tenta, komp uppgift, examinationsarbete och två presentationer
Så himla härligt att känna att jag lever ;)
Min grupp har varit sjukt duktiga & nu hoppas jag att alla i klassen lyckas leverera de två sista dagarna innan sommaren :)
Inte riktigt där än, men snart....
Snart färdig med skolarbet. På torsdag blir det fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0