Skolavslutning på Pepes Bodega!

BÄSTA UNDERBARA TS13
Efter en riktig bra sista skoldag för denna terminen blev det äntligen fest
Vi har kämpat tillsammans i 1 år nu
Vi har tagit oss igenom 6 kurser redan
Det har gått så himla fort
Vi har varit med varandra i med & motgångar
Vi har kämpat under tidspress, gjort arbeten, haft presentationer, varit på lior
Växt både som individer & till en riktigt stark & sammansvetsad klass
Vi har varit så sjukt grymma helt enkelt
Igår hade vi sista examinationen innan sommarn
Det var spännande att presentera inför en jury från näringslivet & ALLA i klassen var så jäkla bra!
Det blev en riktigt bra sista dag med otroligt mycket energi
Jag älskar verkligen min klass
Jag kan börja gråta bara jag tänker på er alla
(ja, jag är väldigt känslomässigt ostabil just nu)
Det var så konstigt att lämna varandra igår
Nu har vi bara har 1 år kvar tillsammans
Nästa år kan jag inte ens tänka på, då går livet under.. Haha
Men förhoppningsvis är vi alla kanske redo då att ge oss ut i arbetslivet & lyckas med våra karriärer
·
Det var en så himla trevlig & rolig eftermiddag/kväll på Pepes igår
Jag hade så kul & verkligen nöjt av att vara i mina klasskamraters sällskap
Ja allting var fantastiskt bra till alla börja gå hem..
Alltså jag vet verkligen inte vad som hände
Men jag fick världens breakdown
Det har verkligen varit jättetufft för mig att försöka må bra & göra bra ifrån mig i skolan
när hela mitt privatliv har gått i kras och tusen bitar
Jag har skjutit upp alla mina känslor & nu när allt var slut kom tårarna
All press från alla håll släpptes, vilket var jätteskönt för jag har verkligen försökt hålla styr på min känslor
I alla fall inför alla andra
Men i samma stund som allt gråt kom fick jag samtidigt en ångestattack
Verkligenheten kom ikapp mig
Nu har jag inte skolan längre på ett tag & måste börja lösa lite problem i mitt liv
Jag vet att allting kommer lösa sig, men just nu känns den vägen rätt lång & tung!
·
Jag fick verkligen seperationsångest & ångest över för vad som ska hända nu?
Tack till er som fanns där vi min sida igår
Jag sitter här & skäms idag för att jag blev så ledsen
Men jag tänker nu på en text som min mamma skickade till mig häromdagen:
"Den som gråter, gråter oftast inte för att den är svag utan för att den varit stark för länge"
Jag tänker också på vad ni sa igår, att det är faktiskt okej att vara ledsen & det får ta den tid det tar..
·
Ni underbara Ts13 & jag måste nämna fantastiska Jenny & Jesscia också
Ni alla har verkligen gett mig så mycket styrka
Det har varit så skönt att få träffa er varje dag
All energi, positiv anda och inspiration
Ni är grymma!!!!
Nu ska jag bara gråta färdigt, ta mig samman & bestämma mig för att livet kommer bli skitbra
Sommaren kommer bli grym, det blir ju vad man gör de till..
Jag ska försöka skaffa mig ett jobb & en riktig bostad
För jag känner faktiskt innerst inne att jag inte är så sugen på den där bänken på knutpunkten
Hoppas ni alla kommer ha en fantastisk underbar härlig sommar
Njut, för det är ni värda!

·

Nu kommer en bildbomb från avslutningen på Pepes igår :)
·

Först en runda till systemet..
Sen blev det Pepes Bodega:







Ja det blev några kannor Sangria..





Sen hade vi en blivande fru i klassen som skulle firas..




Fantastisk kväll med den bästa klassen!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag kan förstå att det är en form av "tomhetskänsla" som kommer över dig nu i detta läget nu när du kopplar av lite.

Du har varit så tapper och verkligen försökt vara stark. Du har kämpat hårt med det privata i livet samtidigt som du kämpat med ditt skolarbete och ibland ställer du i mitt tycke lite höga krav på dig själva. Fast jag kan ändå se att du klarar av att sänka ribban ibland och tycka det är okej med ett G och det är bra.

Det du ska göra nu är att "Leva Livet" för det går ikke i repris. Lev ut dina drömmar och lev i nuet, det är dig det handlar om och ingen annan. Du ska inte gå och ångra dig i framtiden för det du inte gjorde...

Allt kommer lösa sig, det vet jag för det har det alltid gjort.

Klättra upp för stegen på ditt eget sätt och inte på ett sätt som någon annan ber dig.

Puss mitt hjärta <3 Love you...

2012-06-15 @ 13:05:52
Postat av: Ingela

ps. Fina bilder. det syns att Ni hade trevligt ;-)

2012-06-15 @ 13:07:14
Postat av: christina frank

Tänker på dig gumman/KRAMISAR

2012-06-15 @ 20:05:51
Postat av: Ditt hjärte gryn!

Älskade <3 finns här för dig o kmr alltid hjälpa dig... Vissa saker kan jag inte ändra på även hur mkt jag velat....

Men du kmr bli lycklig å framför allt framgångsrik!!

Du har alltid en stor plats i mitt <3

Älskar dig!

//D

2012-06-15 @ 20:06:15
Postat av: christina frank

Godmorgon gumman

Vill bara påminna dig om att det är du som spelar huvudrollen i ditt LIV



KRAMISAR

2012-06-16 @ 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0