Möjligheternas vindar blåser..

När jag satt på Marina Plaza igår gick det upp ett ljus..
Jag måste hitta & utgå från min emotinella känsla
Jag tänker nu följa framgångsrika männiksor
Se vad dem har gjort för at lyckas
Jag kan inte bli just dem
Men jag kan kopiera vad de har gjort,
och skapa mig min framgång
·
Säger som min runningmate Sara: Skönt att tänka orange igen!
·
Nu ska jag ha sleepover torsdag-fredag med mina klasskompisar
Vi är fyra girls, så det blir nog jättemysigt
Kommer dock sakna Adam som är på Rockfestival
Men vi får kämpa på utan honom
Hoppas på lite vinkväll så idéerna kan flöda
Vi har som mål att skriva färdigt vårt arbete,
så det är bara att KÖTTA gärnet!
·
Ha en fantastisk torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0