Midsommarafton i gummistövlar, regn & SOL!

Hade verkligen en helt fantastiskt midsommar med tre väldigt vackra tjejer, Jeanette, Sara & Jenny.
Först hade vi regn sen hade vi SOL :) Ja förmodligen som alla andra..
Vi käkade först räkor, drack vin, snackade & hade det allmänt gött.
Jag fick bekanta mig med Jenny, som var en alldeles underbar pingla. Riktigt härligt brud.
Visade sig att vi hade väldigt mycket genemsamt & hon hade precis tagit examen nu från eventutbildningen i Landskrona. Så nu jobbar hon som eventkoordinator. Coolt!
Vi hade självklart också en del gemensamma vänner, Helsingborg är ju inte så stort..
Kvällen blev ljusare & solen slutade lysa med sin frånvaro, utan beslutade sig för att titta fram.
Vi lirade kubb, där förlåt tjejer..- Jag & Sara kickade ass! Mästare!
Sedan kämpade vi på med grillen, käkade otrolig mat, pumpade musik till uteplatsen.
Ja vi satt ute hela kvällen :)
Tror vi hann med & spela fyra olika spel? Hann knappt placka fram dem innan vi packade ner dem igen..
Det blev istället mycket snack, väldigt djupa snack emellanåt.
Åt jordgubbar, njöt av den underbara kvällen.
Det var precis en sådan här kväll jag behövde. Tack fina ni ♥
·
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0