Många projekt :)

Så igår var jag ledig från LIAn & jobbade för CA-event.
Det var verkligen en superrolig eftermiddag,
som började med ösregn & slutade med SOL & glada miner.
Det blev riktigt lyckat.
Som sagt vi klädde på oss från topp ttill tå med regnkläder & utrustning för att klara vädert.
Precis innan vi skulle starta tittade solen fram. yeeeees!
Så då hoppade jag snabbt ur mina regnbyxor igen.
Vi hade i alla fall Mästarnas Mästare igår. Det var med ett företag från Landskrona.
Jag hade hand om grenen-"Samma tid för alla i laget"
Så hos mig var det mycket kommunikation & en superbra strategi i laget som gällde.
Hela tävlingen avslutades med svärdduellen, spännande!
Det blev en väldigt härligt dag & det är alltid lika kul att få jobba med CA-event.
Annika & Camilla är så otroligt proffsiga på sitt jobb, superunderbara & grymma :) 
Klart jag var tvungen att testa på pilbågen, hehe skitcoolt ju.. ( jag vet att min min är galen)
Prisutdelning efter svärdduellen :)
·
På kvällen sedan stack jag in till Helsingborg & mötte upp några tjejer från klassen,
& vi det blev en trevlig kväll på utposten. Men väldigt lugnt för mig :)
Idag vaknade jag upp & började med en frånbörjarn tänkt powerwalk,
en klassisk runda i Glumslöv, Ålabodsrundan. En runda på drygt 6km.
Jättemysigt nere vid vattnet & hamnen.
Men när jag hade gått 1km tänkte jag, varför inte springa.
Jodå, supernöjd att jag orkade med denna runda med superbackar i strålande solsken.
Så in i bombens svettig när jag kom hem & då hade min vän Anna precis kommit.
Jag hade lovat att locka hennes hår. Så det gjorde jag, sedan mitt eget.
Så snygga vi blev! :) Nu har jag ordning mig & väntar på en annan vän, Therese!
Vi ska iväg & sjung på lille Maltes namngivelse idag. Mysigt!
Det blir låtarna: Nu har det landat en ängel & Sång till friheten.
·
Ha en härlig lördag i solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0