Lyxen med att vara hemlös!

Ja, jag har det faktiskt fantastiskt bra efter alla omständigheter.
Första dagen & natten som hemlös fick jag tak över huvudet, en skön säng,
en härlig dusch & frukost & middag.
Ja, jag kunde haft det sämre.
Jag gjorde verkligen ett bättre val än att bosätta mig på en bänk på knutpunkten.
Visserligen hade jag tänkt pimpa min bänk, men NEJ min magkänsla sa att det var bättre utan bänken.
·
Jag har precis njutit av denna härligt soliga kväll.
Började med att ta en mysig kaffe med fina Nicole & André i LA. 
 Sedan träffade jag min barndomsvän Johanna som bor i Paris, men som är hemma några dagar.
Vi tog en lång promenad i byn vi växte upp, vackra Glumslöv. Det var supermysigt.
Snackade gamla minnen, uppdaterade varandra i livet & pratade lite om framtiden.
Nu sitter jag & ska heja fram Italien till EM-final. Go Go Go! :)
·
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken bild haha. det var underbart att ses. borde göras oftare.

2012-06-28 @ 22:24:34
Postat av: Ingela

Det är mysigt!
Självklart är både säng och tak över huvudet här tills du löst dina knutar <3
:-)

2012-06-29 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0