Lifeguard!

Jag tycker sådana här bilder på sig själv är så fjöntiga, MEN jag var tvungen att visa denna UNDERBARA tröja!
·
Är just nu uppe i allt stohej med att gå igenom min garderob & packa ihop mitt liv från lägenheten..
Så dyker den här gamla tröjan upp som ett fantastiskt minne.
Jag fick den av en livräddare från Bondi Beach i Australien.
Alltså, fatta som jag kämpade för denna tröjan i flera månader.
Jag kan inte avslöja hur jag faktiskt lyckades få den..  (och nä det är inte som ni tror)
Men jag har ju en förmåga att lyckas få något om jag verkligen vill ha det.
Min vilja är det starkaste jag har.
Så jag är väldigt glad att jag har denna tröjan :)
Det är inte många som har en sådan här äkta Lifeguardtröja, som inte jobbar som livräddare.
Tror jag fick den typ två dagar innan jag lämnade Australien.
Oh gosh, goooood memories!
Nu ska jag fortsätta rensa upp hela mitt vardagsrum från kläder
Spara, slänga, ge bort, tvätta, packa, ?
Sen blir det Spanienmatchen. Gooooogogogo :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0