Kärleken...

Kärleken..

Det är med starkt mod men med stor sorg som jag väljer att dela med mig av mina personliga tankar. Jag vill inte längre hålla allt inom mig. Det känns bättre att få det ur mig. Jag har mått ganska dåligt på sista tiden..Det är en känsla i kroppen som inte varit rätt. Jag har inte kunnat sätta fingret på det riktigt, förrän det en dag slog mig. Det var kärleken. Det var den som plötsligt inte längre fanns. Det gör så ont i hela mitt hjärta och jag blir så arg, frustrerad och besviken för denna känsla inte längre finns? Vart är du, kärlekskänsla? Jag hade för några dagar sedan allt jag önskade mig i livet. En pojkvän som älskar mig för den jag är. Han är helt perfekt och har aldrig gjort mig något ont. Han har tagit hand om mig, skämt bort mig, behandlat mig som en prinsessa. För att inte tala om att jag blivit runtkörd i snygg bil, och bott på bästa läget i Helsingborg. Jag älskar lägenheten på Fria bad, granne med stranden. Lugnt, bekvämt och guldläge under sommaren. Ja, Jag har varit otroligt glad och lycklig och haft det fantastiskt bra många stunder.

·

Hade min hjärna fått bestämma över mitt hjärta så hade det fortfarande varit vi. Men ibland blir det såhär. Vi har under den senaste tiden glidit ifrån varandra, vi var båda urdåliga på att kommunicera och efter att ha pratat känslor en hel kväll, kom vi gemensamt fram till att det bästa nog var att bryta upp. Det var en ny konstig ledsam känsla i min kropp. Ångestattack, panik, gråtit i flera dagar, rädslan för att lämna tryggheten. Vad händer nu? Nu ska jag bli ensam. Ingen sambo, inget jobb, ingen bostad. Ingenting. Vad händer nu?

Jag tänker hela tiden på honom. Hur känner han? hur mår han? Hur tacklar han ta detta? Dessutom är min familj är helt förkrossad. Vad har jag gjort? Jag känner mig som världens bov. Det sista jag vill är att såra honom och alla runt omkring. Jag mår inte bra när inte människor i min omgivning gör det. En annan grej som också slog oss båda. Vi mister inte bara kärleken. Vi mister vår närmsta vän. Vi mister varandra. Så vad händer nu? Det är många frågetecken som skall besvaras. Det jag vet är att jag kommer försöka omringa mig med energigivare och massa positiv anda från alla dess håll och kanter.

·

Jag hoppas längre fram när allt har lagt sig och vi båda tagit steget vidare, att vi någonstans kan hitta tillbaka och vara riktigt nära vänner. Jag kommer sakna min finaste vän så otroligt mycket. Det är det som gör så ont i hjärtat och nära till tårar hela tiden. Saknaden är redan stor, och då har jag inte ens hunnit flytta ut ännu..

Det kommer bli en jobbig tid nu, fram till allting har löst sig. Det är smärtsamt men kommer bli jättebra för oss båda. Vi har utvecklats otroligt mycket som människor i detta förhållandet. Jag kommer aldrig glömma första gången vi träffades, i Las Vegas. Vegas av alla ställen på jorden. Jag tycker fortfarande det är helt galet. Vi har haft många fina stunder tillsammans som jag alltid kommer minnas. Jag hoppas att DU får det mest fantastiska livet och uppfyller dina drömmar!

·


Vi hade en Egoboost i skolan förra veckan där alla i klassen skulle beskriva varandra med ett ord. Det var ett återkommande ord på mig som var: Målmedveten! Det kan jag hålla med om. Det är jag verkligen. Jag vet bara inte om det är bra alla gånger i livet? Det gick ändå så långt att mina mål & mina drömmar blev en bidragande faktor som krossade mitt förhållande, tillsammans med mina känslor. Jag vet samtidigt att tiden läker alla sår.. Jag kommer längre fram vara glad att detta beslutet blev taget. Förhoppningsvis känna att det var rätt beslut. Nu ska jag fokusera på mig själv. Jag antar att några tycker det är själviskt. Men det är något jag verkligen måste göra i mitt liv för att må bra. Följa mina drömmar och kämpa för att nå mina mål.

·

Jag skulle aldrig i mitt liv vilja såra en annan människa. Jag kunde tyvärr inte styra över mina känslor. Jag försökte verkligen men det gick inte tillslut. Mina känslor svalnade, samtidigt som mina drömmar börjar närma sig mer och mer. Mina drömmar har vuxit till starka mål och jag kommer göra allt jag kan gör att uppnå dem.


 


Kommentarer
Postat av: D

Du kmr alltid vara min Prinsessa <3

2012-06-04 @ 22:54:54
Postat av: christina frank



Jättetråkigt men känslor råder man ju inte över Hoppas ni blir lyckliga var och en på sitt sätt och får ett bra liv framöver /KRAM

2012-06-05 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0