Intensivplugg!

Nu har jag suttit & intensivpluggat i två timmar
Igår blev det ett 12 timmarspass med gruppen
Vi fick faktiskt otroligt mycket gjort trots vi pratade om lite andra saker också
Det var en bra idé md en sleepover, vi blev faktiskt mer fokuserade på arbetet & inte så stressade
Vi har fortfarande en del kvar att göra på måndag, men vi bestämde oss för att släppa arbetet nu i helgen & fokusera på vår underbara tenta som vi har på måndag
Så jag ska under min fullspeckade helg försöka trycka in några pluggatimmar
Dessutom försöka skriva klart min kompletteringsuppgift
Men som jag alltid har intalat mig själv
Jag jobbar som bäst under press
Så detta kommer gå skitbra!
Jag har försökt släppa på min oroskänsla & bara köra på
So far so good!
Jag fick ett så himla bra mess från en person jag ser upp till otroligt mycket
Det är i de jobbiga studer vi växer och blir starkare som individer
·
Nu ska jag skynda på och göra mig redo inför kvällen hos fina Amanda som tar studenten idag, GRATTIS!
Sedan ut i regnet....
Have a goooood weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0