Hawaiifest

Jag har precis kommit hem från min kära vän Fridas Hawiifest
Älskar att vissa hade gått all in med Hula hula, bastkjol, blommor i håret
Jag körde på en enkel klänning & rosa blomma i håret & rosa hulahulahalsband
Det blev en otroligt bra kväll
Supergod mat, bra uppstyrt & fantastiskt sällskap
Jag älskar mina vänner
Tack för en underbar kväll fina Frida :)
Gjorde det kanske lite tråkiga (i mina vänners ögon) valet att åka hem i tid
istället för att gå vidare ut i stan
Smart enligt mig själv då jag verkligen MÅSTE ta en heldag till bara studier
Hoppas på att nästan skriva klart mitt arbete & få in så mycket om möjligt av tentan i huvudet
Så nu ska jag sova tills jag vaknar imorgonbitti
Gooodnight peoples!
·
Söta Fridisen. Tack för en fin fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0