Första LIA-dagen!

Goodmorning!
Jodå, klart jag var uppe med tuppen idag!
Vaknade av mig självför en timme sedan. 05:32, så jag tänkte det är lika bra att gå upp eftersom jag ändå ska vakna om tjugo minuter. När jag väl hade gått upp slog det mig att jag hade kunnat sova 1,5 h till.
Jaha, men pigg som en nötkärna, har jag nu haft en mysig frukost i sängen & bara väntar på att klockan ska bli 8:15 så jag kan ta tåget till Landskrona.
Idag börjar min LIA & det ska bli jättekul att vara med på Landskronakarnevalen. Exciting!
I kväll ska jag träffa Jasmine, har inte sett henne sedn hon tog examen (från samma utbildning som jag)
Så det ska verkligen bli kul & det lär bli mycket uppdatering :)
Får se när jag hinner uppdatera om det mest fantastiska som händer i mitt liv just nu, det är superspännande!
 I'll be back & let you guys know :) 
Ha en fantastisk dag i detta mysiga regnblåsiga väder, blir vad man gör det till ;)
Ska bli så kul att få göra denna praktiken med två underbara brudar i klassen. Nicole & Elina 
Ska bli skitkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0