Bortskämda med bra föreläsare!

Blev en lång uppdatering igår om gästföreläsarna vi haft i veckan
Kan ju skriva att vi avslutade fredagen på topp, med Malmö Arena
Linda Leeman var riktigt grym
Tror alla i klassen tyckte hon var väldigt bra
Idag fick vi nämligen reda på mer, ja in i minsta detalj hur hon jobbade
Hon var väldigt pedagogisk och summerade hela tiden det hon gick igenom
Sedan avslutade hon dagen med en snabb quiz
Himla bra inlärningssätt
Sedan att jag hade missat svaret på två frågor är en annan femma :P
Det var bara för jag så gärna ville att någon annan i klassen skulle vinna biljetterna till Malmö Arena
Så svarade jag fel med vilje ;) Nädå.. Nu kommer jag i alla fall alltid komma ihåg svaren :)
Har tänkt på att det är bra att göra fel ibland
Alltså, nej det är det kanske inte
Men det är det jag lär mig mest på!
Det som jag kommer ta med mig av dagen är att förstå förhållandet mellan
Evenemang/ Event+sponsring/ Arenan
Också hur man kan göra ett evenemang genom:
Exponering, kommunikationsmöjligheter och Relationsaktiviteter
+ Detajerna är det som räknas!
·
·
Nu längtar jag som in i bombens till imorgon
Kommer bli den bästa inspirationsdagen på länge
Ett av världens största företagsevent i Malmö Arena
Passar sig som firren i vattnet, efter en dag som denna
Ska bli spännande & se hur de har gjort med Arenan & hur eventet kommer se ut?
Darren Hardy, Chris Powell, Ruth Elliott med fler...
Alltså det är helt galet, googla namnen & försök förstå vad jag ska få vara med om imorgon :D
Once in a lifetime opportunity!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0