Beachhang!

Yes, idag har jag typ stekt på beachen hela dagen
Ja jag erkänner, jag kunde faktiskt haft det sämre..
Men jag måste njuta så mycket som möjligt nu mina sista dagar på Fria bad
Love this place!
Har också varit på lägenhetsvisning
Hum ja, det var ju inte en lya som denna kanske
Men jag försöker att inte vara så kräsen & tänker att jag faktiskt bara ska bo där 1 år..
The princess must leave her castle
Men så skabbigt badrum. Hum, ja vi ska säkert mysa upp & piffa upp stället
Vi får se vad mina roomies säger om vi ska kämpa för den eller ej?
·
Nu är en utav världens roligaste människor påväg hit. Min lillasyster Sanna Lang!
Åh, gosh.. Vi ska skriva Cv & personligt brev till henne
Klart hon utnyttjar sin syrra då, smart tjej det där..
Sen ska vi även göra upp vår träningsschema som börjar på söndag. wohoo!
Kommer bli en fantastisk kväll med jordgubbar, choklad, vin, fotboll & allt som står ovan ;)
·
Här är några gamla mysiga bilder på oss som togs för några år sedan,
Så små & söta tjejer:
LOVE YOU SIS!

Kommentarer
Postat av: christina frank

Så söööööta tjejer Ha en trevlig kväll /KRAM

2012-06-21 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0