All by my self

BAD!
Ååååh, Jag som älskar att ha egentid, egentligen
Men inte nu när jag har insett fakta
Gud jag har nog aldrig känt mig så ensam som nu
All by my self.. Känner mig som en riktigt sorglig människa...En flaska rött & en påse risen
Men jag tycker det är med all rätt att jag får känna mig lite nere denna kväll
Sista natten jag & D sov tillsammans, han åkte till Borås idag & drar till Rhodos imorgon
Nu är det verkligen slut..
Det var riktigt jobbigt när han skulle lämna idag
Åh mitt hjärta!
Att inse att vi inte ska bo tillsammans längre & jag har flyttat från lägenheten när han kommer hem
Så här sitter jag i min ensamhet & ska packa ihop mitt liv
Packa ner mina saker i flyttlådor & i några väskor som jag får konka runt på i sommar
Just nu är det supertungt & sjukt ledsamt
Nä, jag vill inte. Inte ikväll..
·
Mitt humör & känslor går verkligen upp & ner
Det är tungt när jag är nere..
Men jag älskar när jag är uppe. Jag har ändå en del att se fram emot:
·
GOOD!
Jag börjar komma in i träningen igen, superskönt
Imorgon ska jag på lägehetsvisning. Väldigt spännande!
Sen längtar på söndag, det kommer bli en superbra dag
Jag ska träffa en grym person som verkligen är en stor inspiration för mig :)
Nästa vecka börjar också min LIA på Landskrona karnevalen
Är sjukt taggad & de kommer bli supernice!
Jag har kommit på en riktigt intressant plan
Sedan har jag också börjat spåna en del inför nästa år. Supermegaspännande!
Framtiden är ljus..

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänker på dig mitt hjärta <3

Vill egentligen bara köra och krama om dig....

Puss, love you!

2012-06-20 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0