Sightseeing in Helsingborg!

Jaha, då var det dags för ännu en Sightseeingdag för Nicole..
Vi drog till Helsingborg för att hämta sitt bode-paket,
Så nu jäklar ska Chris Powell transformera om henne.
Åh det ska bli så spännande & följa snygga Nicole:
·
Vi tog sedan en tur, för att kolla vart alla Helsingborgare i klassen bor.
Därefter stack vi upp till Sofiero och kollade långa kön till Laleh & Timbuktu.
Vi körde ensväng runt Laröd, sedan upp i Pålsjöskog.
Vi stannade till & gick igenom kärleksgången.
 
Vi hade supermysigt!
Därefter vågar jag inte skriva vad som händ. Men jo, jag kör vilse uppe i skogen, haha..
Men vi såg mycket fint ;)
Hittade tillslut ut därefter åkte vi ner till Norra hamnen & gröningen.
Var ju tvungen att visa Nicole alla Hbg:s guldkorn.
Sedan begav vi oss till slumområdet..
Därefter visade jag henne min nya lägenhet dit jag ska flytta :) 
....
Så enligt den här rundan, har Nicole sett- Villa de Palaceo.. ;)
Haha, hon har minne som en guldfisk men skön som en kudde!
Återigen en fantastiskt härlig dag, med en fantastiskt härlig brud! 

Kommentarer
Postat av: anette Frank

Vilka fina bilder :-) Underbart snygg tunika Nicole har, var har hon köpt den? Kram till er <3

2012-07-06 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0