Roligaste & snyggaste jag vet

Jag älskar denna bilden på min otroligt snygga lillasyster.
Topmodel nästa eller? 
·
Det roliga jag skulle komma till:
Hon är så fantastisk den här Sanna Lang.
Nu ska jag berätta om igår:
(försök sätta er in i situationen, mycket roligare då)
Som sagt Spanien vinner EM-final & vi jublar.
Jag har en varm & go känsla i kroppen & börjar nästa gråta för det är så jäkla gött med VINST!
Sanna däremot ligger & storbölar i soffan brevid mig.
Jag:"Gråter du, varför gråter du så myckert?"
Sanna:"Det är ju så fint, jag dör. Det är så sött med barnen.
(fotbollsspelarna tar hämtar sina barn i publiken ner till planen) 
Alltså, samtidigt som det är så fint med barnen, är det så synd,
jag vill ju bara att de ska vara singlar"
 
 
HAHAHA, Alltså jag dog i soffan, typ bröt ihop..
Hon är ju så sjuk rolig.
Hon sitter verkligen & gråter.. det går två minuter till..
Sanna skriker "Åh nej, åh nej Inte Ramos. Nä han får inte ha barn"..
·
Oh god, jag är verkligen så sjukt glad att jag har en så underbar lillasyster,
som alltid livar upp min vardag med sina fantastiska kommentarer.
I ♥ you

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah, fint inlägg hodomusen..
jag älskar dig <3

2012-07-04 @ 10:21:51
URL: http://talang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0