Kväll & skola imorgon

Nu var det redan kväll & dags för skola imorgon
Håret blev bra, lite guldaktigt. Det får bli lite blondare sen till våren
Har precis käka soppa & nu ska jag trycka i mig allt godis jag har kvar här hemma
Imorgon ska jag & min klasskompis förmodligen köra dubbelträning
Morgon & kväll. Så nu får det verkligen bli minskning på sötsakerna
Nu ska jag börja packa ner min jul från lägenheten
Sorligt! Nu ska de ner i lådan nästa ett helt år...
Jaja. Här kommer bilderna från sista dagen på Gothia innebandy Cup
Jag jobbade med en underbar kille som heter Pierre
Vi var ett awesome team & hade hand om finalerna tillsammans
Sprang runt med våra comradios hela dagen & styrde & ställde
Vi fixade hela organiseringen. Allt från att ta emot lag, förklara för de hur finalen löpte & gick till,
prisutdelning, rulla ut röda mattan, sprang runder & fixade med allt från resultat till speaker,
tv & press mm. Vi skötte rubbet & det var en sjukt rolig dag
Inte så mycket rast & ro utan i ett rasande tempo hela dagen
Fantastiskt roligt. Sista matchen fick jag också agera prisutdelare också, haha
Det hade jag inte riktigt räkna med, så jag fick snabbt slänga av mig den röda jobbefleecen & ställa upp :)
·
·
·
·
·

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Hi hi hi...Såg just på min FB att en lärare på skolan Camilla Fridh, var på finalen i Lisebergshallen och hejade på Malmö Hj18 som vann. Hon har lagt upp en bild med röda mattan men jag såg inte dig på den bilden.

Lycka till i morgon!

Puss

2012-01-09 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0