Gothia innebandy Cups öppningsshow

Wohooo, nu har jag gjort det. Jag har avklarat mitt första riktiga evenemang
Gothia innebandy Cup, Öppningsshowen
Åh jag vill bara göra det igen & igen & igen
Det gick så himla bra
Det är kul att få ansvar, få vara delaktig, få ha koll på saker & ting
Planering & organisering
Like it big time
Klart jag kommer hem med ryggvärk, huvudvärk & trött i hela kroppen
Men det är SÅ värt det
Jobbade 8-20 idag
Trodde det skulle bli längre
Men tolv timmar räckte ändå gott och väl min första dag
Det har varit mycket fixande, tagit hand om artister, dansare, haft genrep och ikväll en supershow
Jag bjöd självklart med Johanna som som VIP-gäst
Så hon tog dessa snygga bilderna under showen
Calm & Ready for Action
In Action right before the show
Danceshow
Flying woman
All nations on stage
Very good Artist

Kommentarer
Postat av: christina frank



Så duktig du är EMMA



Kramar från en stolt Mormor

2012-01-05 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0